wtorek, 22 lutego 2011

kocham siebie

Kocham i szanuję siebie. Wiem, Ŝe jestem cenny i wartościowy. Z
kaŜdym dniem coraz pełniej odkrywam swoją wyjątkowość i boskość.
Pozwalam sobie doświadczać swojej boskości. Dlatego juŜ teraz
wybieram najczystszą i najprawdziwszą postać siebie. Pozwalam odejść
wszystkim iluzjom i ograniczeniom. Czuję się wspaniale, kiedy kocham
siebie.
Kocham i doceniam siebie. Z kaŜdym dniem odkrywam coraz
wspanialsze talenty w sobie. Z kaŜdym dniem odkrywam jak wiele mam
do zaoferowania światu. Z radością uświadamiam sobie, Ŝe jestem wolną
i niczym nieograniczoną boską istotą. ZauwaŜam, Ŝe świat patrzy na
mnie z miłością i zachwytem. Wiem jak cenny jestem dla innych ludzi i
jak wiele mogę im dać. Z radością obdarzam świat wspaniałym
wewnętrznym blaskiem, ktory mam w sobie.
Kocham i podziwiam siebie. Kocham moje ciało i wiem, Ŝe jest ono
wyrazem mojego pięknego wnętrza. Z radością obserwuję jak moje
wnętrze i moje ciało rozświetlają się i rozpromieniają kaŜdego dnia.
Kocham i akceptuję siebie takim jakim jestem.
Z miłością dbam o siebie i swoje ciało. Daję sobie miłość, na ktorą
zasługuję. Tak, ja naprawdę kocham siebie. Myślę i mowię o sobie tylko
dobrze i z miłością. Akceptuję w sobie miłość, radość i szczęście.
Zasługuję na miłość, radość, szczęście i błogość w moim Ŝyciu.
Wiem, Ŝe świat wzmacnia i daje mi dokładnie to, co sam sobie daję.
Dlatego w kaŜdej chwili, kaŜdą myślą i kaŜdym słowem daję sobie miłość
i szacunek najwyŜszej jakości, a świat oddaje mi je w zwielokrotniony
sposob. Moja rzeczywistość to czysta bezwarunkowa miłość i szacunek
do samego siebie. Zasługuję na wszystko, co najlepsze. Kocham siebie.
Dobrze i w porządku jest kochać siebie. Pozostaję w tej miłości,
szczęściu i błogości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz