wtorek, 22 lutego 2011

doskonaly zwiazek z idealnym partnerem - afirmacja


Otwieram swoje serce na miłość. Otwieram swoje serce na bliskość z
drugą osobą. Coraz pełniej uświadamiam sobie jak to pięknie jest mieć
obok siebie bliską ukochaną osobę i razem z nią dzielić się szczęściem i
miłością. Dlatego juŜ teraz otwieram się na miłość.
Otwieram swoje serce na wspaniały związek z idealnym dla mnie
partnerem, związek pełen miłości i ciepła. Otwieram się na związek,
ktory słuŜy najwyŜszemu dobru mojemu i innych. Z zachwytem
uświadamiam sobie, Ŝe zasługuję na najwyŜszej jakości związek
przewyŜszający moje najśmielsze marzenia. Zasługuję na szczęście oraz
miłość najwyŜszej jakości. Dlatego juŜ teraz przebaczam wszystko moim
byłym partnerom. Wiem, Ŝe teraz Bog ma dla mnie coś znacznie
lepszego od tego co było wcześniej. Uwalniam się od Ŝalu. Uświadamiam
sobie, Ŝe wszystkie dotychczasowe doświadczenia były mi potrzebne po
to, by coś zrozumieć i pojść dalej.
JuŜ teraz pozwalam sobie doświadczać wolności, swobody i
spontaniczności w związku i daję je mojemu partnerowi. Wolność,
swoboda i spontaniczność słuŜą nam, są dla nas korzystne i bezpieczne.
Wiem, Ŝe najbardziej atrakcyjny dla mojego partnera jestem właśnie
wtedy, kiedy jestem sobą, dlatego z łatwością i przyjemnością przejawiam
się w moim związku. Z radością uświadamiam sobie, Ŝe pozwalając sobie
na związek nie muszę z niczego rezygnować. W moim związku czuję się
spokojnie, bo wiem, Ŝe moj partner jest dla mnie Ŝyczliwy i jest po mojej
stronie. Jestem doskonale bezpieczny, kiedy jestem z moim partnerem.
Wiem, Ŝe zawsze jestem przez niego chciany i kochany.
Pozwalam sobie, by był przy mnie partner, ktory w pełni ze mną
harmonizuje. Uświadamiam sobie, Ŝe i ja jestem idealnym partnerem dla
mojego ukochanego partnera. Z zachwytem odkrywam, Ŝe jestem jego
spełnionym marzeniem. Kocham mojego partnera i cieszę się z tego jaki
jest. Nie czuję w sobie Ŝadnej presji, by go zmieniać. Akceptuję go w
pełni takim jaki jest i juŜ teraz uwalniam się od wszelkich oczekiwań,
Ŝalow i pretensji wobec mojego partnera. 

2 komentarze:

  1. "Nie czuję w sobie Ŝadnej presji, by go zmieniać"
    Afirmacji nie powinno budować sie z przeczeń.
    O czym myślisz gdy powiem "nie mysl o rozowym sloniu" ?
    ja bym dał np.
    "wiem ze jest to dla nas dobre i czuje w sobie spokoj nawet wtedy kiedy moj partner ma inne poglady, bo tak naprawde nas bardziej połączą" ;) czy jakos tak x)
    i tak swietna afirmacja, bardzo mi sie spodobala :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń